Leden stellen zich voor

Leden stellen zich voor   lees meer

De VBA strijdt en verbindt, en is bepalend en persoonlijk. Vanuit die kernwaarden willen we elkaar ook leren kennen. Vandaar dat u zichzelf c.q.. uw bedrijf zichtbaar kunt maken op de Leden stellen zich voor pagina’s. Maar hoe?

Zoals de naam aangeeft is publicatie alleen mogelijk voor leden en vanwege de ruimte limiteren we het aantal voorgestelde leden per maand op een stuk of vijf. Volgorde van aanmelding is leidend (maar niet absoluut bepalend). Behalve online, wordt u ook kort vermeld in de maandelijkse VBAtotZ algemene nieuwsbrief, die niet alleen naar leden, maar naar iedereen gaat die zich hiervoor heeft aangemeld. En er is een kans dat de redactie uw voorstelronde ook nog eens op de VBA informatiepagina in het Almere Zaken Magazine doorplaatst. Kortom, kans genoeg om in de picture te komen.

Wat te doen?

U meldt zich aan met het online aanmeldformulier. Stel uw bedrijf in maximaal 500 tekens kort en krachtig voor aan de andere leden van de VBA. Stuur uw logo en eventueel andere foto mee. Een van de redactieleden zal uw artikel binnenkort op de site plaatsen op de pagina Leden stellen zich voor'. Daarnaast wordt uw presentatie in de nieuwsbrief meegenomen.

Tips om op te vallen

Actualiteit. Kan uw presentatie aansluiten bij de actualiteit, gebruik die kans, de bezoekers zien uw onderwerp sneller en zoekmachines waarderen het hoger. En de redactie zou uw voorstel voorrang kunnen geven,
Trefwoorden. Werkt u al met slimme SEO trefwoorden, gebruik ze ook in uw tekst en lever het zoekwoordenlijst apart mee. Wij kunnen er wat mee en het helpt blijvend gevonden te worden.
Beeld. Foto’s en multimedia vergroten de aandacht én de vindbaarheid. Er móet sowieso beeld bij, voor bij de introductietekst. Maar er is ruimte voor meer beeld en vooral leuker beeld. Een logo mag, maar durf eens verder te gaan dan dat.
Actie. Combineren is altijd sterk. In de Leden stellen zich voor presenteert u zich met het bedrijf. Op de online markt doet u uw aanbieding en daar verwijst u natuurlijk naar uw presentatie.
Onderscheidenheid. Laat niet ziet wat u doet wat al die anderen ook doen, maar vooral wat u doet dat al die anderen niet doen.

Thermen La Mer

thermenlamer

Thermen La Mer staat voor Kwaliteit!  

De pijlers van het succes van Dayspa & Welness Thermen La Mer (TLM) (www.thermenlamer.nl) zijn: gastvrijheid, de kwaliteit van de faciliteiten, dienstverlening en hygiëne. Met het groot onderhoud aan het fraaie complex in Almere Haven, half september 2015, hebben de nieuwe eigenaren Pieter en Daniëlle van der Horst TLM naar een nog hoger niveau weten te tillen.

Pieter en Daniëlle zijn inmiddels vertrouwde gezichten binnen Thermen La Mer en omdat beiden vanaf het begin werkzaam zijn bij TLM, zijn ze mede verantwoordelijk voor het grote succes. De kracht van TLM ligt ook in het feit dat er zowel in de zomer als winter een interessant aanbod is en door samenwerking met Select Welness Group (SWG) wordt het aandeel van gasten van buiten Almere steeds groter. Van de vele gasten die TLM jaarlijks mogen ontvangen ( meer dan 80.000 bezoekers) komt meer dan de helft van buiten Almere. SWG houdt in: Een samenwerking van 28 saunabedrijven op het gebied van marketing en dan voornamelijk Business to Business (B2B).

Binnen de SWG is het streven om een omzetgroei van 10% te realiseren. Bovendien is het een groot voordeel dat gezamenlijk kan worden gewerkt aan de versterking van imago, belangenbehartiging en dat veel informatie kan worden uitgewisseld om gezamenlijk sterker te worden. Daarnaast is er een frisse nieuwe brancheorganisatie (VNSWB) opgestart om de belangen van de volwassen geworden Welness branche te behartigen.  Één van de successen van die brancheorganisatie is het voorlopig uitstellen van de nieuwe Zwemwaterwet; een wet die in de huidige vorm een grote belasting geeft voor sauna's en zwembaden.

 

Bezoekadres: (op afspraak)

WTC Almere
P.J. Oudweg 4
1314 CH  Almere​

KvK 40059189
036 - 533 83 93