Leden stellen zich voor

Leden stellen zich voor   lees meer

De VBA strijdt en verbindt, en is bepalend en persoonlijk. Vanuit die kernwaarden willen we elkaar ook leren kennen. Vandaar dat u zichzelf c.q.. uw bedrijf zichtbaar kunt maken op de Leden stellen zich voor pagina’s. Maar hoe?

Zoals de naam aangeeft is publicatie alleen mogelijk voor leden en vanwege de ruimte limiteren we het aantal voorgestelde leden per maand op een stuk of vijf. Volgorde van aanmelding is leidend (maar niet absoluut bepalend). Behalve online, wordt u ook kort vermeld in de maandelijkse VBAtotZ algemene nieuwsbrief, die niet alleen naar leden, maar naar iedereen gaat die zich hiervoor heeft aangemeld. En er is een kans dat de redactie uw voorstelronde ook nog eens op de VBA informatiepagina in het Almere Zaken Magazine doorplaatst. Kortom, kans genoeg om in de picture te komen.

Wat te doen?

U meldt zich aan met het online aanmeldformulier. Stel uw bedrijf in maximaal 500 tekens kort en krachtig voor aan de andere leden van de VBA. Stuur uw logo en eventueel andere foto mee. Een van de redactieleden zal uw artikel binnenkort op de site plaatsen op de pagina Leden stellen zich voor'. Daarnaast wordt uw presentatie in de nieuwsbrief meegenomen.

Tips om op te vallen

Actualiteit. Kan uw presentatie aansluiten bij de actualiteit, gebruik die kans, de bezoekers zien uw onderwerp sneller en zoekmachines waarderen het hoger. En de redactie zou uw voorstel voorrang kunnen geven,
Trefwoorden. Werkt u al met slimme SEO trefwoorden, gebruik ze ook in uw tekst en lever het zoekwoordenlijst apart mee. Wij kunnen er wat mee en het helpt blijvend gevonden te worden.
Beeld. Foto’s en multimedia vergroten de aandacht én de vindbaarheid. Er móet sowieso beeld bij, voor bij de introductietekst. Maar er is ruimte voor meer beeld en vooral leuker beeld. Een logo mag, maar durf eens verder te gaan dan dat.
Actie. Combineren is altijd sterk. In de Leden stellen zich voor presenteert u zich met het bedrijf. Op de online markt doet u uw aanbieding en daar verwijst u natuurlijk naar uw presentatie.
Onderscheidenheid. Laat niet ziet wat u doet wat al die anderen ook doen, maar vooral wat u doet dat al die anderen niet doen.

Het Budget Analyse Bureau

budgetanalysebureau

We leven in een maatschappij waarin geld een grote rol speelt. De recente crisis heeft ons pijnlijk duidelijk gemaakt dat het aangaan van grote, onverantwoorde leningen en het bijbehorende bestedingsgedrag grote gevolgen kan hebben. Hoe dan?

 

Veel mensen zijn in geldnood geraakt en weten niet meer hoe zij hun eigen huishoudboekje op orde kunnen krijgen. De dagelijkse zorgen om hun financiële situatie houden hen stevig in de houdgreep en brengen hen emotioneel naar het randje van de afgrond. Wij noemen dat 'financiële bewusteloosheid'.  Voor HBAN een reden om in actie te komen. 

Onze boodschap: leer met geld omgaan, zodat er een balans ontstaat in het huishoudboekje.

Het Budget Analyseburo Nederland (HBAN) streeft naar financiële duidelijkheid en heeft daarvoor een handige softwaretool ontwikkeld: de ABAT-tool. Met deze tool analyseren we het individuele uitgavenpatroon en brengen we duidelijk in kaart waar de knelpunten zitten. Maar inzicht in het bestedingspatroon is voor HBAN nog maar het begin. Op basis van de analyse door ABAT-tool start HBAN een één op één coaching traject om resultaten voor de lange termijn te waarborgen. Want een mentaliteitsomslag is noodzakelijk om zelf met dat inzicht aan de slag te gaan en opnieuw om te kunnen gaan met de financiële situatie en de ruimte die het persoonlijke budget biedt. HBAN is er voor iedereen die gemotiveerd is om te veranderen en resultaat te boeken. www.hban.nl​​​​

Bezoekadres: (op afspraak)

WTC Almere
P.J. Oudweg 4
1314 CH  Almere​

KvK 40059189
036 - 533 83 93