Komt u ook naar de Algemene Ledenvergadering op 26 november 2019?

MotracLinde Vereniging Bedrijfskring Almere - Komt u ook naar de Algemene Ledenvergadering op 26 november 2019?

Dinsdag 26 november stelt MotracLinde zijn veelzijdige pand beschikbaar t.b.v onze Algemene Ledenvergadering.

Het officiële gedeelte vindt plaats in de theaterzaal, de borrel na afloop in de bruine kroeg. Deze kroeg is het warme hart van het bedrijf waar ruim 200 medewerkers werkzaam zijn.

MotracLinde is in 1954 opgericht en sindsdien toonaangevend als totaalaanbieder van interne logistieke oplossingen en is exclusief importeur van Linde heftrucks en magazijnvoertuigen. Door hun grote netwerk en technologische hoogstaande producten behoren zij tot de top in Nederland, met inmiddels 3 vestigingen Almere (hoofdkantoor), Zwijndrecht en Apeldoorn.

Er zal deze middag gevraagd worden of u wilt meestemmen op ons nieuw voor te stellen bestuurslid, maar ook zullen we uw mening vragen over een aantal actuele onderwerpen. Wij hopen dat u in groten getale aanwezig zult zijn om uw stem te laten horen.

Programma:
16.00 uur Inloop en welkomstdrankje
16.30 uur Opening door gastheer met presentatie van zijn bedrijf
16.35 uur Start Algemene Ledenvergadering
17.20 uur Intermezzo Wethouder Jerzy Soetekouw en introductie nieuwe themakring
17.30 uur Einde vergadering en start borrel met eventueel rondleiding bedrijf

Locatie:
MotracLinde
Rondebeltweg 51, Almere

Klik hier om aan te melden!

Verberg reactieformulier

500 Resterende tekens