26
mei
2020

ONLINE Algemene Ledenvergadering

26-05-2020 16:30 -18:00
Online
ONLINE Algemene Ledenvergadering

De aankomende ALV vindt plaats op 26 mei en we kiezen er uiteraard voor om dit deze keer digitaal te doen. Een aantal dagen voorafgaand aan de vergadering ontvang je de link van het platform en nadere informatie over deze vergadering.

Bij elke ledenvergadering hoort natuurlijk een afsluitende borrel. Helaas deze keer niet ‘live’ maar ook hiervoor hebben we een oplossing. We hebben een Almeers borrelpakket samengesteld met een aantal van onze leden. Dit pakketje wordt kosteloos bij je thuis of op kantoor (in Almere) gebracht als je je hebt aangemeld voor de vergadering en ook meedoet. Wil je aangeven waar je op dat moment bent zodat het pakketje goed terecht komt?

Zo kunnen we in ieder geval en hopelijk met zoveel mogelijk leden proosten op elkaars gezondheid, geluk en voorspoed!

Programma
16.30 uur: Digitale ontvangst en registratie
17.00 uur: Opening Algemene Ledenvergadering
18.00 uur: Einde vergadering en digitale toost

Vragen kunnen voorafgaand aan de vergadering per mail worden ingediend via

Inschrijven kan t/m 19 mei (i.v.m. het bezorgen van de borrelpakketten).

Wij accepteren geen inschrijvingen meer

04
juni
2020

Open Coffee (geannuleerd)

04-06-2020 09:00 -11:00
Open Coffee (geannuleerd) Open Coffee Almere is een maandelijks laagdrempelige netwerkbijeenkomst die iedere donderdag van de maand van 09:00 tot 11:00 uur plaatsvindt. Wil jij ondernemers ontmoeten in een ontspannen sfeer onder het genot van een kop koffie? We nodigen je van harte uit.
04
juni
2020

Windesheim Comakership Meetingpoint ONLINE 4 juni 2020 Business, Management en Technology

04-06-2020 15:00 -17:00
Online
Windesheim Comakership Meetingpoint ONLINE 4 juni 2020  Business, Management en Technology Op donderdag 4 juni van 15.00u tot 17.00u aanstaande kunt u ONLINE de talentvolle en gemotiveerde studenten van Business, Management en Technology ontmoeten, spreken en 'rekruteren'. Zij kunnen voor uw organisatie een vraagstuk oppakken, onderzoeken én beantwoorden. Denk aan zaken waar u tegenaan loopt of uitdagingen die u (nog) beter onderzocht wilt hebben. Als uw medewerkers te druk zijn of u mist de expertise, dan bijten de studenten zich graag vast in uw opdracht.

Uitwisseling van kennis tussen de studenten en uw organisatie staat centraal. Met de studenten haalt u inventieve ideeën en de laatste theoretische kennis in huis én u investeert in de medewerkers van de toekomst.

Voor deze online variant willen we u vragen om ons een kort promotiefilmpje van uw bedrijf, maximaal 2 minuten, toe te sturen. Het is de bedoeling dat het filmpje een indruk geeft van uw bedrijf en de mogelijkheden voor de studenten. Mocht u geen filmpje hebben dan ontvangen wij graag een korte pitch in tekstvorm van uw bedrijf en de gewenste Comakership, zodat we deze op de site kunnen plaatsen.

Dit kunt u mailen naar

In de aanmelding vragen wij u ook aan te geven in welke opleidingen u interesse heeft.

Bekijk hier het overzicht van alle praktijkopdrachten die in september 2020 van start gaan.

Verdere opzet van deze online variant volgt nog.

De studenten van Business, Management en Technology, die vanaf september starten met hun Comakership, verwelkomen u graag. We nodigen u dan ook van harte uit om uw organisatie te presenteren aan de studenten.

 

04
juni
2020

VBA Themakring HR bijeenkomst “Kanker heb je samen!” (geannuleerd)

04-06-2020 15:30 -18:30
VBA Themakring HR bijeenkomst “Kanker heb je samen!” (geannuleerd)

Je bent werkgever, of een (HR) manager en één van je medewerkers vertelt je dat hij of zij kanker heeft en niet weet hoe het gaat aflopen. Je ziet emoties en je voelt bij jezelf wellicht ook emoties opborrelen. In je hoofd ontstaan er vragen. Als werkgever en manager, zeker in het MKB-bedrijf, heb je een dubbele rol, een zakelijke, maar je bent ook emotioneel verbonden met je werknemer. Hoe ga je hiermee om?

Op 4 juni organiseert de VBA Themakring HR in samenwerking met Parkhuys Almere een bijeenkomst voor werkgevers, HR managers/adviseurs en leidinggevende die verantwoordelijk zijn voor verzuimbegeleiding bij ziekte.

Verdere informatie over het programma en mogelijkheid om aan te melden voor deze workshop volgt z.s.m.

25
juni
2020

MSP & DATA DAY | Ctrl + Alt + Success

25-06-2020 09:00 -16:00
MSP & DATA DAY

MSP & DATA DAY | Ctrl + Alt + Success | Hoe kan je als ICT ondernemer sturen met samengestelde data

Wie zijn wij?
Dit event is een samenwerking tussen Counta en MSP Mentor. Een ideale samenwerking waarin wij de sterke punten van beide bedrijven kunnen samenvoegen. Onze kennis en ervaring binnen de ICT, gebundeld in verschillende sessies. Zodat wij jou kunnen helpen in de razendsnelle ICT wereld.

MSP Mentor
MSP Mentor is van vele markten thuis. Johan Bakker is zelf ondernemer met grote kennis op het gebied van ICT en consultancy. Daarnaast heeft Johan veel ervaring met bijvoorbeeld Autotask en project management. Aan Johan heb je een goede mentor, die je helpt veranderingen op de vloer te implementeren. Haal het beste uit je operationeel pakket. Sterker nog, haal het beste uit je bedrijf. Johan biedt op maat gemaakte oplossingen voor elk ICT bedrijf.

Counta
Counta is gespecialiseerd in het samenbrengen van operationele en financiële data. Zij zorgen er voor dat jij slimmer gaat werken en je schaarse resources beter gaat inzetten in de zaken die jou plezier of rendement geven. Besteed jij het liefst tijd aan grote klanten waar je zelfs geld toelegt of leuke klanten waar je een eerlijk of mooi tarief aan verdiend? En heb je wel het inzicht wie jou jouw meest winstgevende klanten zijn? En heb je nog ruimte voor nieuwe klanten? En hoe kan jij jezelf en jouw adviseurs beter van dienst zijn? Counta geeft inzicht.

Programma (kan nog iets aangepast worden)
8:30 – 9:00 Inloop
9:00 – 9:30 Ontbijt en kennismaking
9:30 – 10:15 MSP Mentor - Optimaliseer jouw MSP
10:15 – 11:00 Tredion ICT - De weg van het bouwen van pc's tot een succesvol MSP bedrijf
11:00 – 11:15 Koffie break
11:15 – 12:00 Datto - Sales cliches of juist waarheden
12:00 – 13:00 Lunch
13:00 – 13:45 Counta - Jouw ICT onderneming sturen op basis van data
14:00 – 14:45 CloudOak - Marketing rondom een oplossing, hoe doe je dat?
14:45 – xx.xx Borrel / netwerk moment / sponsor break

Locatie
ICT Campus Almere | MSP Mentor
Randstad 22 159, 1316 BM Almere

Bekijk hier een terugblik van de eerste en tweede editie!

*Doordat dit event voor een select gezelschap wordt gehouden, is er voldoende ruimte om met elkaar in gesprek te gaan. Er is voldoende ruimte voor het beantwoorden van jouw specifieke vragen. Dit zorgt ervoor dat je met direct resultaat naar buiten loopt.

 Klik hier om je in te schrijven.

26
juni
2020

VBA Business Summerbreak Party 2020 (geannuleerd)

26-06-2020 16:00 -23:55


De VBA Business summerbreak party: bespreek je vakantieplannen, vier feest, daag jezelf sportief uit, eet lekker mee, borrel en dans!

Al drie jaar op rij organiseert de VBA een seizoen afsluitingsfeest bij Steel Creek één week voorafgaand aan de start van de schoolvakanties. Doel van dit event is om zonder zakelijk karakter, op slippers, ondernemers nog één keer bij elkaar te brengen voordat de meesten van hun vakantie gaan genieten. Met elkaar vakantieplannen delen en gezellig netwerken.

Ook dit jaar zullen we deze traditie voortzetten en is ons Summerbreak Event gepland op vrijdag 26 juni 2020 bij Steel Creek op Almere Strand.
Traditiegetrouw zetten we op deze dag onze vrijwilligers in het zonnetje, genieten we van de heerlijke BBQ-gerechten van Steel Creek, een live band en een DJ. 

02
juli
2020

Open Coffee

02-07-2020 09:00 -11:00
Open Coffee Open Coffee Almere is een maandelijks laagdrempelige netwerkbijeenkomst die iedere donderdag van de maand van 09:00 tot 11:00 uur plaatsvindt. Wil jij ondernemers ontmoeten in een ontspannen sfeer onder het genot van een kop koffie? We nodigen je van harte uit.
27
jan
2021

SAVE THE DATE SNS Sportgala

27-01-2021 17:00 -23:00
Meer informatie volgt zo snel mogelijk.
Copyright © - Vereniging Bedrijfskring Almere
No Internet Connection